Aloitin juuri tämän ensimmäisen blogitoimintani ja olen vielä aika "hukassa" näiden juttujen kanssa   Kerronpa kuitenkin hieman perheestämme. Itse olen tällähetkellä virallisesti opiskelija, mutta taitaa olla niinpäin että töiden ohella käyn koulua Asun avopuolisoni ja koiramme kanssa pienehkössä kaksiossa, vaikkakin olemme jo keväästä asti etsiskelleet omaa taloa. Haaveilemme vanhahkosta puutalosta jota saisimme kunnostaa oman makumme mukaan ja tehdä siitä oman näköisemme (siis minun makuuni sopivan ) :)   Mieheni harrastaa hartaasti metsästystä ja sen vuoksi kolme vuotta sitten joukkoomme liittyi Nelli koira.

Sisustamisen kipinä on iski muutama vuosi sitten ja värimaailma koostuikin pääosin ruskeasta sekä vihreästä. Tuo värimaailma näkyy vieläkin makuuhuoneessamme ja osittain keittiössämme. (En jaksa alkaa muuttamaan sisustusta jos sattuisimme löytämään sen oikean kodin ! ). Tämän "ruskea-vihreä" hässäkän jälkeen innostuin maalaisromanttisesta ja uusvanhasta, ja hankin asuntoomme kaikkea pientä pikkuhiljaa. Tämän jälkeen innostuin valkoisesta ja täytyykin sen verran kertoa, että olen aiemmin karsastanut valkoista sisustamisessa ja pitänyt sitä jotenkin kylmänä sekä sairaalamaisena värinä. Ja kuinkas tämän vuoden aikana on käynytkään! Olen ihastunut valkoiseen sisustamiseen ja todennut että oikeita sävyjä yhdistelemällä valkoinen ei ole ollenkaan kauhea :)

Terveisin Marjo

 

Tässä muutama kuva olohuoneesta